لایروبی چاه آب و فاضلاب | خدمات فنی امیران 09125411770

0

لایروبی چاه و رسوب زدایی از روش هایی می باشند که با انجام دادن آن ها احتیاجی به حفر چاه جدید ندارید و همچنین باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نیز خواهد شد. لازم است بدانید که چاه پس از اتمام عملیات لایروبی چاه فاضلاب با رسوب زدایی و لجن کشی مثل روز اول خواهد شد و لایروبی چاه و رسوب زدایی با روش های غیر حرفه ای توسط افراد نامتخصص باعث بروز مشکلاتی از قبیل گرفتگی چاه یا شبکه فاضلاب، آسیب رسیدن به چاه شبکه ها، انباشته شدن رسوبات، بوی نامطبوع، بالا آمدن فاضلاب و ورود به اماکن شخصی، خطرات محیط زیستی و غیره خواهد شد. لایروبی چاه آب و فاضلاب و رسوب زدایی از دیگر خدمات شرکت خدمات فنی امیران می باشد که در ادامه درباره این خدمات توضیحات کامل تری خواهیم داد.

لایروبی و لجن کشی چاه با دستگاه

در ابتدا لازم است بدانید لایروبی چاه یا همان لایه روبی چاه به معنی جابجایی سنگ ها و موادی که باعث گرفتگی چاه می شود مانند رسوبات چسبیده به بدنه چاه و مواد اضافی که در چاه است. برای انجام لجن کشی چاه مقنی باید درون چاه برود که این کار احتیاج به رعایت نکاتی دارد. برای مثال باید در زمان انجام این پروسه آب ساختمان به طور کامل قطع و طوقه چاه کاملا برداشته شود اما در صورتی که امکان انجام این کارها نباشد لازم است از ماشین تانکر مکنده استفاده کنیم که با داشتن قدرت مکش بالا تمامی لجن ها را مکش و تخلیه می کند. همچنین لازم است اشاره کنیم که در این روش لایروبی چاه دیگر نیازی به برداشتن طوقه چاه توسط لوله بازکنی تهران نیست چرا که لایروبی چاه عمیق به راحتی صورت گرفته و درصد سطح آلودگی و کثیف کاری در این روش به صفر می رسد.

رسوب زدایی و کف تراشی چاه

رسوب زدایی به معنای کف تراشی رسوبات ته چاه و همچنین دیواره چاه است که در انجام این عملیات بعد از تخلیه کردن چاه به طور کامل برای انجام کف تراشی چاه قدیمی یا کهنه نیروی متخصص لایروبی چاه وارد چاه شده، رسوبات کف و دیواره را تراشیده و آنها را از داخل چاه خارج می کند. رسوب زدایی چاه فاضلاب امری ضروری و مهم برای فاضلاب های قدیمی و کهنه می باشد که بعد از مدتی دیگر قابلیت اولیه خود را نداشته و دچار فرسودگی شده است. همچنین لازم است بدانید اگر رسوب زدایی به موقع انجام نگیرد خساراتی برای ساکنین به وجود خواهد آورد و در آخر لازم است به این موضوع مجددا اشاره کنیم که قیمت لایروبی چاه و رسوب زدایی بسیار مقرون به صرفه تر از حفر چاه جدید است. بنابراین با انجام بموقع این اقدامات در صرف زمان و هزینه خودداری کنید.

درباره نویسنده بیشتر بدانید ...

لطفا دیدگاه خود را بنویسید (-:

12 + ده =

تماس بگیرید